Vilkår & Betingelser

NØYAKTIGHET AV BETALING OG KONTOINFORMASJON

Vi forbeholder oss retten til å nekte bestillinger du legger inn hos oss. Vi kan, etter eget skjønn, begrense eller kansellere mengder kjøpt per person, per husstand eller per bestilling. Disse begrensningene kan omfatte bestillinger plassert av eller under samme kundekonto, samme kredittkort og / eller bestillinger som bruker samme fakturerings- og / eller leveringsadresse. I tilfelle vi endrer eller kansellerer en bestilling, kan vi prøve å varsle deg ved å kontakte e-postadressen og / eller faktureringsadressen / telefonnummeret som ble oppgitt da bestillingen ble gjort. Vi forbeholder oss retten til å begrense eller forby bestillinger som etter vår skjønn ser ut til å være plassert av forhandlere, forhandlere eller distributører. Du samtykker i å gi gjeldende, fullstendig og nøyaktig kjøps- og kontoinformasjon for alle kjøp som gjøres i butikken vår. Du samtykker i å raskt oppdatere kontoen din og annen informasjon, inkludert e-postadressen din, kredittkortnummer og utløpsdatoer, slik at vi kan fullføre transaksjonene og kontakte deg etter behov.

 

VÅRE RETURPOLITIKK

Hvis du er kunde i EØS, får du 14 kalenderdager til å kansellere bestillingen din fordi du har ombestemt deg. Denne kanselleringsperioden starter fra den dagen du har mottatt alle varene i bestillingen din.

 Hvis du mottar defekte varer, kan du også ha rett til å returnere disse varene og be oss om å erstatte dem eller få refusjon.

• Varer må returneres innen 28 dager etter mottakelse.

• Varene må være ubrukte og ubrukt med originale etiketter fremdeles festet.

• Åpnede ansiktsmasker kan ikke returneres av hygieniske årsaker.

 Der vi mistenker uredelig aktivitet, inkludert men ikke begrenset til omstendigheter der det er mistenkelige krav knyttet til bestillinger som har blitt plassert, men ikke mottatt, eller hvis vi mistenker at du returnerer varer etter at de er brukt eller slitt, eller returnerte gjenstander ikke samsvarer med det du bestilte, forbeholder vi oss retten til å holde tilbake refusjoner og blokkere kontoen din (og eventuelle tilknyttede kontoer) fra å legge inn bestillinger i fremtiden. Hvis dette skjer med deg og du tror vi har gjort en feil, kan du kontakte oss og vi vil diskutere saken videre med deg.

 

DEFEKTE VARER

Vi beklager virkelig å høre at du har mottatt en vare som ikke er i perfekt stand. For at vi kan få dette løst for deg, kan du gå videre til seksjonen Kontakt oss.

For å hjelpe oss med å få dette løst ASAP, vennligst ta med følgende informasjon når du først kontakter oss;

-Navnet ditt

-Ordrenummer

-Produktnavn og kode

-Bilde av feilen

-Beskrivelse av feilen (Produktnavnet og koden finner du i e-postbekreftelsen).

 Hvis du kontakter oss via skjemaet 'Kontakt oss', må du ha et bilde av den defekte varen klar for når du mottar et svar, da du ikke kan legge ved bildet på skjemaet ennå.

 

ANNULLERING AV EN KONTRAKT I HENHOLD TIL FORORDNINGENE FOR KONSUMENTKONTRAKT

Hvis du er kunde i EØS, får du 14 dager på deg til å kansellere kontrakten med oss. Denne to ukers perioden starter fra dagen etter at du mottok bestillingen (eller fra dagen etter at du mottok den siste varen i bestillingen). Du må skrive til oss med varsel om kanselleringen din. Det er et par andre måter å si opp kontrakten med oss. Du finner disse alternative metodene nedenfor:

Send oss en e-post: post@sfactor.no

Skriv til oss via post: Sfactor AS, Bjellandveien 24, 3172 Vear, Norge